Το Inside Out 2 είναι ήδη μία σαρωτική επιτυχία βάζοντας τα συναισθήματα σε πρώτο πλάνο
Η νέα ταινία κινουμένων σχεδίων της Disney και της Pixar, Inside Out 2 (Τα μυαλά που κουβαλάς 2), αποδεικνύεται, κάτι που κατά γενική ομολογία αναμενόταν, η μεγάλη εισπρακτική επιτυχία του καλοκαιριού. Κάτι σαν την ταινία “Barbie” της προηγούμενης χρονιάς. Η ταινία συνεχίζει να συγκεντρώνει μεγάλο αριθμό θεατών στις κινηματογραφικές αίθουσες της Ελλάδας και παγκοσμίως, προσφέροντας ψυχαγωγία και συναισθηματική σύνδεση σε μικρούς και μεγάλους.
Με την έναρξη της τέταρτης εβδομάδας προβολών της, το “Inside Out 2” έχει ήδη προσελκύσει πάνω από μισό εκατομμύριο θεατές στην Ελλάδα, ενώ συνεχίζει να σπάει εισπρακτικά ρεκόρ. Η απρόσμενα μεγάλη προσέλευση του κοινού δείχνει ότι η ταινία έχει καταφέρει να κερδίσει τις καρδιές του κοινού, παραμένοντας δημοφιλής παρά τη συνεχιζόμενη προβολή της.
Σύμφωνα με το Variety, η ταινία έχει ήδη εισπράξει 1,25 δισ. δολάρια παγκοσμίως (πολύ περισσότερα από τα συνολικά 859 εκατομμύρια της πρώτης ταινίας το 2015), ξεπερνώντας το προηγούμενο ρεκόρ που κατείχε η Pixar με το “Incredibles 2” με 1,24 δισ. δολάρια. Αυτό το τοποθετεί στην τέταρτη θέση των πιο κερδοφόρων ταινιών κινουμένων σχεδίων όλων των εποχών, πίσω από το “Frozen” (1,29 δισ. δολάρια), το “The Super Mario Bros. Movie” (1,36 δισ. δολάρια) και το “Frozen II” (1,45 δισ. δολάρια), που όμως αναμένετε να φτάσει την πρώτη θέση με ευκολία σε λίγες ημέρες.
Στην Ελλάδα, το “Inside Out 2” είναι πλέον η Νο 1 ταινία κινουμένων σχεδίων όλων των εποχών, καθώς και η πιο επιτυχημένη ταινία για την τρέχουσα κινηματογραφική χρονιά.
Η ταινία απευθύνεται σε ένα ευρύ κοινό, προσφέροντας μια αναδρομή στον ψυχικό κόσμο των θεατών μέσω της ιστορίας της 13χρονης Riley. Οι ενήλικες θεατές ταυτίζονται με την ηρωίδα, ανακαλώντας συναισθήματα και εμπειρίες από την εφηβική τους ηλικία και στους μικρότερους θεατές δίνεται μία σπίθα για να ταυτιστούν και να σκεφτούν τι συμβαίνει ή τι θα συμβεί στο μυαλό τους. Όλα τα συναισθήματα που μπορεί να νιώσουν κάποια στιγμή είναι φυσιολογικό να υπάρχουν, και είναι εξαιρετικό αυτό το μήνυμα που περνάει.
Τα μικρά και μεγάλα σινεμά γεμίζουν από οικογένειες, παρέες και ζευγάρια που αναζητούν μια ψυχαγωγική εμπειρία με βαθύτερο νόημα.
Η σχέση των συναισθημάτων – Χαρά, Φόβος, Αηδία, Θυμός και Λύπη – και οι νέες προσθήκες Ανησυχία, Ζήλια, Ανία, και η Ντροπή, κρατούν το κοινό σε εγρήγορση και προσφέρουν ένα συναισθηματικό roller coaster.
Η ταινία τονίζει τη σημασία της αποδοχής όλων των συναισθημάτων, απορρίπτοντας τη μονοδιάστατη θετική ψυχολογία.