Ο Μίλτος Τεντόγλου άνοιξε τη φετινή του διαδρομή στο Diamond League με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Στη Σιαμέν της Κίνας, ο δις χρυσός Ολυμπιονίκης πέταξε στα 8,46μ., πήρε τη νίκη και ισοφάρισε την κορυφαία επίδοση φέτος στον κόσμο – αυτή που είχε πετύχει τον Μάρτιο ο Πορτογάλος Ζέρσον Μπαλντέ στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Κλειστού Στίβου στο Τορούν.
Μίλτος Τεντόγλου: Τρία άλματα, μία μεγάλη νίκη στο Diamond League
Ο Τεντόγλου δεν χρειάστηκε πολλές προσπάθειες για να επιβληθεί. Στο πρώτο του άλμα σημείωσε 8,37μ. – με πάτημα 8 εκατοστά πίσω από τη βαλβίδα – κάνοντας ήδη σαφείς τις διαθέσεις του. Το δεύτερο ήταν άκυρο και στο τρίτο ήρθε το 8,46μ., νέο ρεκόρ μίτινγκ και ταυτόχρονα η κορυφαία επίδοση στον κόσμο για το 2026.
Το σημαντικό είναι πως αγωνίστηκε χωρίς τον προπονητή του, Γιώργο Πομάσκι, και επέλεξε να μην εκτελέσει τις τρεις τελευταίες προσπάθειές του – σε έναν αγώνα που δεν απειλήθηκε ουσιαστικά ποτέ.
Η φόρμα του και τι έρχεται
Η εικόνα του Τεντόγλου φέτος είναι εντυπωσιακή. Λίγες μέρες πριν από το μίτινγκ της Σιαμέν, είχε αγωνιστεί στην Κεφαλονιά κάτω από δύσκολες καιρικές συνθήκες, σχεδόν σαν προπόνηση, και είχε πετύχει 8,21μ. – αρκετό για να προμηνύει εξαιρετικά πράγματα. Και τα πράγματα ήρθαν.
Ο ΣΕΓΑΣ είχε επισημάνει από νωρίς την ολική του επιστροφή στα μεγάλα άλματα, μετά από μια χειμερινή σεζόν που – αν και χωρίς μετάλλιο – επιβεβαίωσε πως ο Έλληνας πρωταθλητής βρίσκεται σε πολύ καλό δρόμο.
Το επόμενο βήμα: Λεμεσός και μεγάλοι στόχοι
Ο επόμενος σταθμός για τον Τεντόγλου είναι το μίτινγκ της Λεμεσού στις 29 Μαΐου. Μπροστά του βρίσκονται δύο μεγάλοι στόχοι: το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα στο Μπέρμιγχαμ και το Ultimate Championships. Με τη φόρμα που δείχνει, οι προσδοκίες είναι – δικαίως – πολύ υψηλές.
