5 χρόνια συνεργασίας ΑΒ Βασιλόπουλος και WWF Ελλάς για τη μείωση του food waste

5 χρόνια συνεργασίας ΑΒ Βασιλόπουλος και WWF Ελλάς για τη μείωση του food waste

Η ΑΒ Βασιλόπουλος και WWF Ελλάς ενώνουν δυνάμεις για να μειώσουν τη σπατάλη τροφίμων, προσφέροντας πρακτικές συμβουλές για βιώσιμα νοικοκυριά.
Δέσμευση ΑΒ Βασιλόπουλος για μείωση food waste

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, σε συνεργασία με το WWF Ελλάς, έχει αναλάβει την ηγεσία στην προσπάθεια μείωσης της σπατάλης τροφίμων, με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα Ενημέρωσης για την Απώλεια και τη Σπατάλη Τροφίμων που γιορτάζεται σήμερα, στις 29 Σεπτεμβρίου. Στόχος της συνεργασίας είναι να ενημερωθεί και να ευαισθητοποιηθεί το κοινό, ώστε να υιοθετήσει πρακτικές που θα μειώσουν το food waste σε κάθε νοικοκυριό.

Συμβουλές για τη μείωση του food waste

Η ΑΒ Βασιλόπουλος και το WWF Ελλάς προτείνουν δύο απλά βήματα για να περιορίσουμε τη σπατάλη τροφίμων και να κάνουμε τα νοικοκυριά μας πιο βιώσιμα:

Ελέγχουμε τα αποθέματα

Πριν την επίσκεψη στο σούπερ μάρκετ, καλό είναι να τσεκάρουμε τι υπάρχει στο ψυγείο και στα ντουλάπια. Μια λίστα με ό,τι πραγματικά χρειαζόμαστε θα μας βοηθήσει να αποφύγουμε τις περιττές αγορές που καταλήγουν στα σκουπίδια

Σωστή οργάνωση

Τοποθετούμε τα παλαιότερα προϊόντα μπροστά στο ψυγείο και στα ντουλάπια, ώστε να καταναλωθούν πριν λήξουν. Έτσι αποφεύγουμε να πετάξουμε τρόφιμα που χάλασαν.

Η σπατάλη τροφίμων στην Ελλάδα

Έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο αποκαλύπτει ότι κάθε χρόνο τα ελληνικά νοικοκυριά πετούν πάνω από 1.000.000 τόνους τροφίμων. Αυτή η σπατάλη αποτελεί σημαντικό περιβαλλοντικό ζήτημα με κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις. Για παράδειγμα, το κόστος της σπατάλης τροφίμων για μια τετραμελή οικογένεια στην Ελλάδα αγγίζει τα 1.000 ευρώ ετησίως.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, σε συνεργασία με το WWF Ελλάς, ηγείται μιας πρωτοβουλίας που στοχεύει στην ενημέρωση και κινητοποίηση όλης της αλυσίδας εφοδιασμού, από την παραγωγή μέχρι την κατανάλωση, για τη μείωση του food waste και τη δημιουργία ενός πιο πράσινου μέλλοντος.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος δεσμεύεται να μειώσει το food waste και τη χρήση πλαστικών κατά 50% έως το 2025. Με συντονισμένες δράσεις και πρωτοβουλίες, η εταιρεία προσπαθεί να προάγει μια «πράσινη» συμπεριφορά. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της εταιρείας, η προστασία του πλανήτη είναι κοινή ευθύνη, και η μείωση της σπατάλης τροφίμων αποτελεί ένα βήμα προς τη διαφύλαξη του περιβάλλοντος και τη βελτίωση της ποιότητας ζωής.