Δισεκατομμυριούχος θέλει να φτιάξει ακριβές αντίγραφο του Τιτανικού

Δισεκατομμυριούχος θέλει να φτιάξει ακριβές αντίγραφο του Τιτανικού

Ο Αυστραλός δισεκατομμυριούχος Κλάιβ Πάλμερ θέλει να ζωντανέψει τον Τιτανικό, με στόχο να αναδημιουργήσει το πολυτελές πλοίο του 1912 με σύγχρονη ασφάλεια και μια δόση νοσταλγίας.
titanic 2

Για περισσότερο από μια δεκαετία, ο Αυστραλός δισεκατομμυριούχος Clive Palmer ήταν η κινητήρια δύναμη πίσω από τα σχέδια για την κατασκευή του “Τιτανικός ΙΙ” – ένα αντίγραφο του πλοίου που βυθίστηκε στο παρθενικό του ταξίδι, το 1912 παίρνοντας μαζί του στον βυθό πάνω από 1500 ψυχές.

Ο Palmer έκανε για πρώτη φορά σχέδια για τον Τιτανικό ΙΙ το 2012 και ξανά το 2018. Έξι χρόνια αργότερα, το έκανε ξανά, επαναφέροντας το σχέδιο του σε συνέντευξης Τύπου στην Όπερα του Σίδνεϊ με φόντο το διάσημο λιμάνι της πόλης.

Είναι πολύ πιο διασκεδαστικό να κάνω τον Τιτανικό από το να κάθομαι στο σπίτι και να μετράω τα χρήματά μου
– Clive Palmer

Για τον Πάλμερ, το ερώτημα δεν είναι πώς θα βγάλει χρήματα, αλλά πού θα τα ξοδέψει, αφού κερδίζει σχεδόν μισό δισεκατομμύριο δολάρια ετησίως από την εκμετάλλευση ορυχείων.

Όταν πρωτοπαρουσίασε τα σχέδιά του να κατασκευάσει ένα ακριβές αντίγραφο του Τιτανικού πριν από μια δεκαετία και πλέον, η επικρατούσα άποψη ήταν ότι ήταν αρκετά πλούσιος και εκκεντρικός για να τα καταφέρει. Όμως, ο ερχομός της πανδημίας έβαλαν τα σχέδιά του στον πάγο αφού τα λιμάνια έκλειναν και οι επιβάτες επανεκτιμούσαν την προθυμία τους να ρισκάρουν να βρεθούν σε καραντίνα στη θάλασσα.

Τώρα που η πανδημία τελείωσε και τα κρουαζιερόπλοια επέστρεψαν στη θάλασσα, ο Πάλμερ δήλωσε ότι ήρθε η ώρα να αναβιώσει το όνειρό του για τον Τιτανικό.

Τα σχέδια είναι πολύ παρόμοια με αυτά που είχε κάνει στο παρελθόν και έχουν επανεξεταστεί για να διασφαλιστεί ότι συμμορφώνονται με τους ισχύοντες κανονισμούς.

Πλέον βρίσκεται στο στάδιο οπόυ ζητούνται προσφορές και αναμένεται να γίνει η επιλογή ενός ναυπηγείου μέχρι το τέλος του έτους, ώστε οι εργασίες να ξεκινήσουν το πρώτο τρίμηνο του 2025.

Προς το παρόν, η Palmer θέλει ότι οι πλειοδότες που θα κερδίσουν την προσφορά να εδρεύουν στην Ευρώπη καθώς δεν πιστεύει ότι τα κινεζικά πρότυπα ανταποκρίνονται στο έργο.

Το πλοίο θα έχει μήκος 269 μέτρα (833 πόδια) και πλάτος 32,2 μέτρα (105 πόδια) – ελαφρώς μεγαλύτερο από το πρωτότυπο. Η χωρητικότητά του θα είναι 2.345 επιβάτες που θα κατανέμονται σε εννέα καταστρώματα με 835 καμπίνες. Σχεδόν οι μισές από αυτές θα προορίζονται για τους επιβάτες της πρώτης θέσης.

Οι επιβάτες της τρίτης θέσης θα τρώνε στιφάδο και πουρέ σε μακρόστενα τραπέζια σε μια κοινή τραπεζαρία – όπως γινόταν και στο αρχικό πλοίο – αν και ένας εκπρόσωπος δήλωσε ότι θα υπάρχουν και άλλα γεύματα για όσους θέλουν μια λιγότερο αυθεντική εμπειρία.