Το ιστορικό ιστιοφόρο Belem πλέει προς Ελλάδα για την παραλαβή της Ολυμπιακής Φλόγας

Το ιστορικό ιστιοφόρο Belem πλέει προς Ελλάδα για την παραλαβή της Ολυμπιακής Φλόγας

Το γαλλικό ιστιοφόρο Belem πλέει ήδη προς Ελλάδα σε μια πρωτοφανή μεταφορά της Ολυμπιακής Φλόγας με ιστιοφόρο προς τη Μασσαλία
belem

Το ιστορικό γαλλικό ιστιοφόρο Belem έχει ήδη αποπλεύσει για την Ελλάδα, με σκοπό την παραλαβή της Ολυμπιακής Φλόγας ενόψει των επερχόμενων Ολυμπιακών Αγώνων στο Παρίσι. Το ιστιοφόρο, με πλήρωμα 16 ναυτικών και περίπου 100 επιβάτες, θα καταπλεύσει στον Πειραιά στις 26 Απριλίου για να συλλέξει τη φλόγα και να τη μεταφέρει μετέπειτα στη Μασσαλία στις 8 Μαΐου. Η σημαντική αυτή μεταφορά της φλόγας με ιστιοφόρο αποτελεί πρωτοτυπία, όπως αναφέρει η Κριστέλ ντε Λαροζ, διευθύντρια του Ιδρύματος Belem.

Κατά τη διάρκεια συνέντευξης στην Ouest-France, η ντε Λαροζ επεσήμανε ότι το πλήρωμα περιλαμβάνει επίσης τρεις φύλακες της φλόγας και νέους από 17 έως 25 ετών, οι οποίοι έως τώρα δεν είχαν εμπλακεί ιδιαίτερα με θαλάσσια σπορ ή άλλες σχετικές δραστηριότητες. Η διαδρομή του ιστιοφόρου περιλαμβάνει στάσεις στην Όλβια της Σαρδηνίας, την Κατάνια της Σικελίας και το Κατάκολο στην Ελλάδα, πριν την τελική άφιξη στον Πειραιά ενώ οι επιβάτες, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την τελετή αφής της φλόγας στην Ολυμπία.

belem 1

Η ντε Λαροζ τόνισε την αναγκαιότητα να μη σβήσει η Φλόγα και να μην υπάρξουν, τεχνικές βλάβες ή αντίξοες καιρικές συνθήκες καθώς αυτές οι παράμετροι είναι εκτός του ελέγχου τους, αλλά κρίσιμες για την αποστολή τους. Η πρόκληση είναι μεγάλη, αλλά η ομάδα του Belem είναι έτοιμη να υποδεχθεί τις προκλήσεις που θα προκύψουν κατά τη διάρκεια της ιστορικής αυτής μεταφοράς.

Η ιστορία του Belem

Το ιστιοφόρο Belem αποτελεί ένα από τα πιο ιστορικά σκάφη στη ναυτιλιακή ιστορία της Γαλλίας, με μια πλούσια ιστορία που ξεκινά από το τέλος του 19ου αιώνα. Καθελκύστηκε το 1896 στη Νάντη, και αρχικά χρησιμοποιήθηκε για τη μεταφορά ζάχαρης από τις Αντίλλες στην Γαλλία. Ο σχεδιασμός του ήταν προσαρμοσμένος ώστε να διανύει μεγάλες αποστάσεις ανάμεσα στην Ευρώπη και την Καραϊβική, κάτι που καθιστούσε το Belem κομμάτι της τότε ναυτιλιακής ανάπτυξης και των οικονομικών δραστηριοτήτων.